• شماره های تماس: 987138205090+ , 987138206090+, 989354080024+ , 989174080024+
  • m.khakrangin64@gmail.com
29
سپتامبر

امداد خودرو شیراز ایرانمهر :به گزارش پایگاه خبری فارس ، شرکت تویوتای ژاپن اعلام کرد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون حصول توافق باعث می‌شود که تولید خودروهای تویوتا در کارخانه‌ این شرکت در منطقه بورناستون انگلیس برای مدتی متوقف شود.

تویوتا یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در انگلیس محسوب شده و تنها در سال گذشته ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو تولید کرد که ۹۰ درصد آن از انگلیس به کشورهای عضو اتحادیه اروپا صادر شد.

تویوتا برمبنای تولید به‌هنگام به شدت مبتنی بر تأمین قطعات از اتحادیه اروپاست.

یک سخنگوی دولت انگلیس گفته است که همچنان امیدوار است که یک توافق خوب بین انگلیس و اتحادیه اروپا برای خروج این کشور حاصل شود.

تویوتا گفته است نمی‌تواند پیش‌بینی کند چقدر توقف خط تولید انگلیس طول خواهد کشید. اما اتحادیه‌های کارگری مربوط به این کارخانه نگران هستند در صورت طولانی شدن توقف تولید تویوتا در انگلیس به از دست رفتن اشتغال مرتبط با این کارخانه منجر شود.

تویوتا دو مدل در این کارخانه تولید می‌کند و قصد دارد با ۲۵۰ میلیون پوند سرمایه‌گذاری تا پایان سال جاری خط تولید کرولا را نیز در این کشور راه‌اندازی کند. در حال حاضر ۲۵۰۰ نفر در کارخانه تویوتای انگلیس مشغول به کار هستند و خط تولید کرولا نیز ۴۰۰ نفر به این تعداد اضافه خواهد کرد.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *