• شماره های تماس: 987138205090+ , 987138206090+, 989354080024+ , 989174080024+
  • m.khakrangin64@gmail.com
01
ژانویه

امداد خودرو شیراز ایرانمهر:به گزارش پایگاه خبری ایرنا ، در ماه های اخیر قیمت اکثر کالاها روند رو به افزایش داشته که در این میان زمزمه های گرانی لاستیک یا کمبود آن نیز شنیده می شود و تقریبا به معضلی دربازار خودرو تبدیل شده است.
خبر مهم این روزهای بازار افزایش قیمت چشمگیر تایر در کشور است که به نظر می رسد نرخ های جدید بر این بازار تاثیر گذاشته است.
برخی کارشناسان از افت تولید در مردادماه گذشته خبر می دهند و علت این افت را تغییر سیاست های ارزی کشور می دانند که تولیدکنندگان را برای تامین مواد اولیه با مشکل روبه رو کرده است.
با توجه به بالا رفتن نرخ ارز و نبود ثبات در این بخش، بازار لاستیک به عنوان یکی از پر مصرف ترین لوازم خورو گویا دچار بحران شده بگونه ای که خریدار و فروشنده از وضعیت موجود ابراز نارضایتی می کنند خریداران از بالا رفتن قیمت بدون هیچگونه حساب و کتاب و فروشنده از رکود بازار.
در تمامی صنف ها افرادی به عنوان سودجو یا قاچاقچی وجود دارند که بازار را همیشه به چالش می کشند اما اینبار شاید پای کسبه سودجو به خرید و فروش لاستیک باز شده است.
با مراجعه به برخی لاستیک فروشی های سطح شهر مشاهده کردیم برخی از فروش لاستیک امتناع می کنند یا می گویند در حال حاضر موجودی نداریم البته منظورشان لاستیک تولید داخلی نیست.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *